DE Zin
van jouw Zaak
Je bent allang geen starter meer. Je weet precies wat je te bieden hebt en wat je waarde is.
Je vindt het heerlijk om je werk te doen met leuke klanten. Iets te betekenen voor ze. Ze te helpen hun probleem op te lossen of een verlangen waar te maken.
Een geweldig verhaal…
Vanbinnen heb je het allemaal helder.
Maar als iemand je vraagt “Wat doe je?”, lukt het je niet om dat kort en bondig uit te leggen.
En je weet al helemaal niet hoe je dat ook nog eens pakkend doet.
Als je teksten moet schrijven voor je website, dan blokkeer je.
Of je maakt er een heel verhaal van met allemaal opsommingen over je opleidingen, methodes en werkwijze.
Maar wie zit daar op te wachten?
Die ene zin
Misschien is er tegen je gezegd dat je schrijft zoals je spreekt. En dat dat niet goed is.
Of dat je niet goed bent met woorden. Maar dan ben je ver van jezelf verwijderd geraakt.
Je mag juist heel dichtbij jezelf blijven. Daar komen de mooiste woorden en teksten uit.
Stel dat je de essentie van je bedrijf in 1 zin kunt samenvatten?
Met dit korte programma en de 4 te volgen stappen, creëer jij jouw superduidelijke en juicy zin.
Daarmee trek je de leukste klanten aan die daarom bij jou willen kopen (of juist niet, maar hoe eerder dat duidelijk is, hoe beter, toch?).
De kern van jouw bedrijf, verwoord in 1 zin
Een online programma waarmee je:
- de essentie van je bedrijf in een mum van tijd helder hebt
- je boodschap zeer krachtig en bondig kunt delen
- veel makkelijker je pitch en andere teksten creëert
- nooit meer hoeft te stamelen of langdradig wordt als iemand vraagt: “Wat doe je?”
- steviger in je schoenen staat als ondernemer
- met die ene zin jouw klanten raakt en laat voelen dat jij de juiste persoon voor ze bent (of juist niet, het kan maar duidelijk zijn)
Nu met korting in de voorverkoop.
Medio december beschikbaar.
Over mij
Met mijn jarenlange ervaring als copywriter, mijn ervaring als coach en mijn aangeboren voelsprieten en taaltalent, help ik jou bij het schrijven van rake, goed leesbare en voelbare teksten.
Ik ga daarin niet zozeer uit van allerlei (marketing)regels, maar vooral van mijn gevoel, intuitie en inlevingsvermogen en van jouw talent en expertise.
Voor mij geldt: tekst moet je voelen en de beste tekst is de tekst die gelezen wordt.